Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

Day 3

Ημέρα 3η. 8/6/15

Beograd (Serbia)

Η 3η μέρα του ταξιδιού μας υποτίθεται ότι θα ήταν για να ξεκουραστούμε από το ταξίδι με την μηχανή και για να μαζέψουμε δυνάμεις για την αυριανή διαδρομή η οποία θα ήταν επίσης μεγάλη.

Το πρωί για`μένα ξεκίνησε με νεύρα γιατί υποτίθεται πως το πρωινό θα μας το σερβίρανε στο δωμάτιο στις 9:00 αλλά μέχρι τις 10:15 δεν είχε φανεί. Έτσι επειδή χάναμε χρόνο από την περιήγηση στην πόλη τα νεύρα μου είχαν γίνει κρόσσια. Τελικά κακώς περιμέναμε τόσο πολύ γιατί το πρωινό που σερβίρανε ήταν επιεικώς απαράδεκτο! Φάγαμε όμως ότι τρωγόταν και βγήκαμε στην πόλη με προορισμό το μουσείο Τέσλα. Δυστυχώς τις Δευτέρες τα μουσεία ήταν κλειστά. Δεύτερη φορά στο Βελιγράδι και δυστυχώς για 2η φορά δεν κατάφερα να επισκεφθώ το συγκεκριμένο μουσείο.

Αφού βρήκα μια καβατζωτική θέση για το KTM μου στο κέντρο της πόλης ξεκινήσαμε την περιήγηση στο κέντρο του Βελιγραδίου για καφέ, βόλτα στο πάρκο και φαγητό.

(απαραίτητο αξεσουάρ οι αλυσίδες για να κλειδώνουμε τα κράνη πάνω στη μηχανή!)

στο πάρκο που βρίσκεται κοντά στο κέντρο οι παππούδες που παίζουν σκάκι είναι μια συνηθισμένη εικόνα.

εάν αυτή η φωτογραφία ήταν υψηλής ευκρίνειας θα φαινόντουσαν οι τρύπες στους τοίχους του σπιτιού από τις επιδρομές των αμερικάνικων αεροπλάνων...

Μετά από μερικές ώρες περιπλάνησης καθίσαμε για φαγητό και μπύρα.

Προς το απόγευμα αποφασίσαμε να πάμε και σε ένα από τα εμπορικά κέντρα του Βελιγραδίου για να περάσουμε κι εκεί κάποιες ώρες μέχρι να νυχτώσει και να γυρίσουμε στο δωμάτιο κατάκοποι... Τελικά δεν μας βγήκε το σχέδιο του χαλαρώματος μιας και λιώσαμε στο περπάτημα!