Κυριακή 7 Ιουνίου 2015

Day 7

Ημέρα 7η. 12/6/15

Prague - Karlovi Vari - Prague (Czech Republik)

Για σήμερα είχαμε κανονισμένη μια μονοήμερη εκδρομή στο Κάρλοβι Βάρι. Όποιον ταξιδιωτικό οδηγό κι αν ανοίξαμε για την Τσεχία και για την Πράγα έγραφε για το Karlovy Vary τα καλύτερα. Και ειλικρινά άξιζε και με το παραπάνω η επιλογή μας.

αυτή είναι μια από τις πολλές θερμές πηγές που συναντήσαμε. Το νερό που αναβλύζει είναι σε θερμοκρασία 60 βαθμών!

Η παγκοσμίως φημισμένη λουτρόπολη Κάρλοβυ Βάρυ ιδρύθηκε από τον αυτοκράτορα Κάρολο Δ΄, το 14ο αιώνα. Βρίσκεται στη Δυτική Βοημία, 120 χλμ έξω από την Πράγα, κοντά στα σύνορα με την Γερμανία. Είναι κυριολεκτικά πνιγμένη μέσα στα δάση της κοιλάδας, του μικρού ποταμού Τέπλα, και φημίζεται για τις 12 θερμές ιαματικές πηγές της.
Η επίσκεψη της λουτρόπολης αυτής, μοιάζει πραγματικά με ένα παραμύθι. Της ίδιας γνώμης ήταν σίγουρα και η αριστοκρατία της Ευρώπης, οι αμέτρητοι συνθέτες, συγγραφείς, ποιητές, και άλλες προσωπικότητες που επισκέφτηκαν το Κάρλοβυ Βάρυ στο πέρασμα των αιώνων. Επίσης η περιοχή του Κάρλοβυ Βάρυ είναι η πηγή των κρυστάλλων της Βοημίας…

copy paste

Η διαδρομή μέχρι εκεί ήταν πολύ όμορφη αν και για ακόμη μια φορά σε μερικά σημεία μπλέξαμε σε κίνηση λόγω έργων. Κάπου εκεί μου κόλλησε κι ένας Γερμανός τυπάς με ένα BMW RT ο οποίος στις ευθείες το έσπαγε και τον έχανα. Μου φαίνεται πως εκνευριζόταν όμως όταν τον έπιανα ξανά στις στροφές και ειδικά στην πολύ κίνηση. Το παιχνίδι αυτό σταμάτησε όταν με έχασε για τα καλά σε κάποιο σημείο που είχε έργα για αρκετή απόσταση.
Πάντως ήταν η πρώτη μέρα σε όλο το ταξίδι που είδαμε πολλές μοτοπαρέες στον δρόμο και ήταν μια ευχάριστη βόλτα στην οποία κάθε λίγο και λιγάκι χαιρετιόμασταν με ντόπιους και ξένους μοτοσυκλετιστές.

Μπαίνοντας στην πόλη ψάξαμε και βρήκαμε ένα υπόγειο parking με απώτερο σκοπό να ξεφορτωθούμε εκεί τον εξοπλισμό της μηχανής που φορούσαμε για την διαδρομή. Έτσι πέρα από την μηχανή "παρκάραμε" και τα μπουφάν, κράνη, παντελόνια κτλ. και βγήκαμε ανάλαφροι στους δρόμους της πόλης.

σε αυτό το νεκροταφείο μερικοί τάφοι χρονολογούνταν κοντά στον 13ο-14ο αιώνα. Ανάμεσα σε αυτούς βρισκόταν και μια ταφόπλακα του Mozart. Τελικά αργότερα που κάναμε μια αναζήτηση στο google είδαμε πως ο πραγματικός τάφος του Mozart ήταν στην Βιέννη.

Πάντως από τον συγκεκριμένο "ψεύτικο" τάφο είχε ωραία θέα...

Ένα παλιό ψυχιατρείο... Αυτή είναι η πίσω πλευρά του. Την μπροστά δεν την έβγαλα αλλά στο κομμάτι του Karlovy Vary που περιπλανηθήκαμε ήταν το μοναδικό παρατημένο κτίριο. Κι αυτό το υποδήλωνε μονάχα η πίσω πλευρά του κτιρίου, γιατί από μπροστά δεν καταλάβαινες πως είναι ένα παρατημένο κτίριο. Το είχαν σε απόλυτη ομοιομορφία με όλα τα υπόλοιπα κτίρια. Όμορφα μπαλκόνια με κάγκελα, γύψινα κτλ.

Στο Κάρλοβυ Βάρυ καθίσαμε μέχρι αργά το απόγευμα. Στις βόλτες που κάναμε στην πόλη είχαμε την τύχη να πέσουμε και σε ένα κονσέρτο κλασσικής μουσικής.

Η αλήθεια είναι πως για μέρη σαν και το Karlovy Vary όσες φωτογραφίες και να τραβήξει κάποιος δεν είναι αρκετές. Έτσι όποιος ενδιαφέρεται ας δει και το παρακάτω διαφημιστικό βίντεο.

Στο τέλος της ημέρας γυρίσαμε ξανά στην Πράγα και σταματήσαμε αρκετά μακρυά από το κέντρο της, σε μια περιοχή η οποία φεύγοντας το πρωί μας έκανε κλικ. Πολύς νέος κόσμος κυκλοφορούσε εκεί το βράδυ και σχεδόν κανένας τουρίστας. Εκεί βρήκαμε ένα φανταστικό ιταλικό εστιατόριο με πολύ χαμηλές τιμές και καθίσαμε για φαγητό και μπύρα... και όταν μας έπιασε για τα καλά το σκοτάδι γυρίσαμε ξανά στο δωμάτιο.