Σάββατο 4 Μαΐου 2019

Ένα ταξιδιωτικό για ξένους!

Ο Peter, o Bart, η Agne και η Sylvia ξεκίνησαν να ψάχνουν προορισμό βάση το "που υπάρχει ήλιος" για την περίοδο 27/4 έως 3/5. Έτσι βρέθηκαν στην Ελλάδα. Απ`ότι μου είπαν στην Πολωνία και σε όλες τις τριγύρω χώρες ο καιρός ήταν full στη βροχή κι έτσι φόρτωσαν τις μηχανές τους σε ένα βαν, πήραν και τα κορίτσια τους και αποβιβάστηκαν όλοι μαζί στα Σκόπια.

Ξεκίνησαν το ταξίδι τους από Θεσ/νίκη και πέρασαν από διάφορα μέρη μέχρι που έφτασαν στην Κόρινθο και πόσταραν αυτή τη φωτό τους σε ένα KTMogroup στο Fb. 



Σχολίασαν λοιπόν για την Ελλάδα το πόσο όμορφα περνάνε και εκεί κόλλησα κι εγώ από κοντά τους.
Για την 1η του Μάη είχαν σκοπό να πάνε από Αθήνα για Καρπενήσι. Κατά την ταπεινή μου κρίση (καλώς ή κακώς) το θεώρησα μέγα λάθος να επισκεφθούν το Καρπενήσι τέτοια μέρα και τους πρότεινα να πάνε προς Βόλο και Πήλιο. Με άκουσαν και τελικά ξετρελάθηκαν με τον Βόλο και τη Μακρινίτσα.
Οπότε δεν έμενα παρά να τους προτείνω την επόμενη μέρα να έρθουν Νάουσα... και όλα τα υπόλοιπα να τα αφήσουν "πάνω μου".
Δεν θα μπω στη διαδικασία να γράψω λεπτομέρειες για το που πήγαμε και το τι κάναμε. Απλά θα παραθέσω μερικές από τις φωτογραφίες που μου έστειλαν οι νέοι μου φίλοι. :)

Πρώτα μερικές σκόρπιες από αυτές που τράβηξαν πριν συναντηθούμε...









Και μερικές αφού συναντηθήκαμε....











Οι φωτογραφίες προφανώς τραβήχτηκαν με drone. Το DJI Mavic Pro. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου